Philips 5000 series 32 PFL 5606 H/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series 32 PFL 5606 H/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bas van Amsterdam 22-07-2012

Geluid valt bij zappen een kort moment weg. Software update hielp niet. Reparatie bij E-care heeft het probleem ook niet verholpen. Wellicht is de reparateur op het verkeerde been gezet door de foutieve reparatie-opdracht van Philips: die luidde 'beeld valt bij zappen even weg', terwijl ik het uitsluitend over een probleem met het geluid had gehad. Inmiddels lukt het al een paar weken niet om een geschikt ophaalmoment te vinden. Ik kan er alleen 's morgens voor thuisblijven, geef ook deze voorkeur aan, maar E-care geeft steeds een ophaalmogelijkheid in de middag aan...... Het lijkt een gebed zonder end te worden.

Bas van Amsterdam 11-11-2012

Inmiddels heeft Philips de tv vervangen voor een ander type dat dit euvel niet heeft. De nieuwe tv heeft zelfs meer mogelijkheden dan zijn voorganger! Hulde aan deze prima service.

willemk 23-07-2012

Mijn ervaring met e-"care" is dat ze allereerst je proberen af te schepen en niet repareren
Ze nemen het apparaat mee en ze zeggen " het valt binnen de specs " en brengen het dan terug
Dus gewoon blijven doorzeuren om je rechten voor een goed product

P.Quist 05-01-2012

We hebben deze tv aangeschaft bij BCC voor € 351,-. Voor deze prijs krijg je veel waar voor je geld. De aansluiting om KPN-digitenne was heel eenvoudig d.m.v. de scartaansluiting. Nadeel is dat er maar 1 scartaansluiting is, dus voor het afspelen van een dvd moeten de stekkers verwisseld worden. De handleiding is wel erg beknopt en het is me nog niet duidelijk wat alle mogelijkheden zijn. Wel is het makkelijk om geluid en beeldschermvoorkeuren in te stellen. De beeldkwaliteit vinden wij erg goed. Ook het geluid valt niet tegen als je nagaat dat de speakertjes in de achterkant van het scherm zitten.

23333 08-01-2012

Als je maar een scartaansluiting hebt koop je toch een scard spitter zodat je meerdere aansluitingen hebt.

Jeanine 11-12-2011

Ik heb deze een paar weken in mijn bezit en ben er erg blij mee. In het begin viel het geluid steeds een seconde weg. Na contact met philips werd mij binnen een dag een link toegestuurd waar ik een update kon downloaden voor de tv. Op een usb-stick gezet en geïnstalleerd, sindsdien gelukkig nergens meer last van.

Het beeld vind ik erg mooi. Hiervoor had ik een LG, maar dit is echt een wereld van verschil qua kleuren! Ook het geluid is prima en is in te stellen hoe je dat zelf het prettigst vind klinken.

Verder is die mooi dun. Ben er alleen nog niet uit hoe je hem zonder afstandsbediening kunt uitschakelen. Maar dat is een kleinigheid en is misschien best een oplossing voor.

Al met al een aanrader. Gekocht bij Redcoon voor 360,-.

jonasa 30-12-2011

Waar kan ik de update downloaden van deze tv?

bedankt

Columbus1492 31-12-2011

@ jonasa

mariton 71 06-12-2011

Goede TV. Fraaie kleuren en zeer gebruikersvriendelijk.
Met mediabox van UPC ook HD fantastisch.
Overigens een goede beeldbuis word,gevoed met een dig.signaal middels scart,ook vlijmscherp. Alleen miste ik dan 1/3 van het beeld...!

Janus44 11-08-2011

tv een paar weken in huis, maak gebruik van Ziggo, mooi afgewerkt, geluid laat te wensen over, super geprijs voor 419 bij de bcc. Omdat er maar 1 scart op zit gekozen voor gebruik van een ci module. Daarmee begon de iritatie, de optie zenders herordenen is onvindbaar. Philips klantenservice gemaild (die overigens heel snel en correct reageren). Blijkt dat dit software matig is uitgeschakeld in opdracht van Ziggo. Vol ongeloof Ziggo gecontacteerd, het korte antwoord "ja dat klopt". Ik terug naar de BCC, de tv in de winkel kan het wel, blijkt dat ik door braaf de laatste software te instaleren daarmee ook deze blokereing mee heb gekregen. te gek voor woorden. Andere tv's in de winkel worden nagekeken en op geen van de tv's kan kunnen de zenders meer gesorteerd worden. Na vraag leert dat Ziggo verdient aan het verkopen van de kanaal volgorde aan de televisiestations. Wel kan je een favorieten lijst aanmaken maar ook deze kan niet gesorteerd worden. Helaas krijg je deze favorieten lijst niet in je programmagids te zien. daar staan keurig alle 300 digitale kanalen genummerd in de Ziggo volgorde. Wil je weten wat er te zien is op een lokale omroep (zitten boven de 700) moet je dus fflink scrollen.

Conclusie, scherpe prijs, belachelijk dat je de zenders niet kan herordenen, met CI module slechte programma gids. Uiteindelijk aparte decoder ernaast gezet om het Ziggo keurslijf te ontvluchten.

Willi122112 22-10-2011

Dat heeft toch niets met de TV zelf te maken. Hoort dus mijns inziens ook niet in deze review thuis.

Julius12 08-08-2011

Beeld is Philips, kleurecht en niet zo "vrolijk" als Sony. Kwestie van persoonlijke voorkeur. Het instellen verliep niet zonder slag of stoot en maakte herhaling van stappen noodzakelijk. Zenderwisseling kost veel tijd, maar dat kan ook aan Ziggo liggen. De 100 Hz was voor mij niet noodzakelijk, maar is wel een kwaliteitsverbetering. Aangesloten Wii doet het prima. Voor € 419 een aanrader.

ijmneth19 27-07-2011

Heb deze week nu iets meer dan een week in bezit.
De geluidskwaliteit is voldoende te noemen, maar een apart speakersetje is toch zeker aan te raden.
De beeldkwaliteit daarentegen vind ik super (100HZ valt duidelijk op te merken), zelfs met analoog signaal. Bediening en indeling van het menu is ook niet al te moeilijk en de mogelijkheden om de instellingen naar eigen wens aan te passen zijn ook ruim aanwezig.
Vormgeving is gewoon goed. Mooie platte tv.
Enigste mogelijkheid die ik mis in DLNA, maar voor een prijs van 'slechts' €380 is deze tv zeker z'n geld waard!

iestyn99 17-07-2011

Misschien te vroeg voor een goed onderbouwd review, maar om de eerste te zijn: Prima tv, zeker voor het geld! Uiteraard mist hij een aantal functies van de topmodellen, maar ik ben verbaasd hoeveel tv je krijgt voor € 440,- (internetwinkel). Mijn rapportcijfers moeten dan ook in relatie tot de lage prijs worden gezien.
Ik gebruik hem met CI+ module van UPC, werkt uitstekend, fantastische digitale beeldkwaliteit, heldere kleuren, ook HD-zenders te ontvagen (mits je abbo hierop hebt). Kan dus nu ook de zenderindeling van de digitale zenders zelf bepalen en heb snellere teletekst dan de mediabox van UPC. Enige nadeel t.o.v. de mediabox (DVR) is dat je niet kan pauzeren of terugspoelen. En de programmagids is minder mooi en uitgebreid, maar hij werkt wel (in ieder geval voor 24 uur vooruit).
Beschaafd ontwerp, zeer plat (met muurbeugel ca. 6 cm). Na enige gewenning werkt de afstandsbediening goed.

bertplasmans 08-10-2011

goeie review, kanje me uitleggen hoe je de zenders zelf hebt ingesteld bedankt